SANDBOX SKELETAL ANIMATION - WIP
BLENDING 1D
OpenGL 3.3 / GLSL 330 / C++ / Visual studio 2019
Animacja szkieletowa
Youtube Skeletal Animation BLENDING 1D
Projekt CONDEMNATION - Top-down 3D - WIP
OpenGL 3.3 / GLSL 330 / C++ / Visual studio 2019
Wczesna alfa
Od strony graficznej kod jest ukończony. Obecnie trwają prace nad grywalnością. Po bazie można juz biegać, strzelać i ubijać obcych. Za fizykę odpowiada silnik Bullet physics.
Box2D dwa wymiary fizyki
W magazynie "Programista" pojawił się mój kolejny artykuł "Box2D - dwa wymiary fizyki". Box2D jest silnikiem do symulacji fizyki w dwóch wymiarach. Jest lekki, prosty w wykorzystaniu, efektywny, łatwo przenośny i darmowy, także do zastosowań komercyjnych. Biblioteka została napisana w języku C++ przez Erina Catto i jest obecnie dostępna na prawie wszystkich liczących się systemach operacyjnych (Windows, MacOS, Linux, Android czy iOS). Została także przepisana przez różnych autorów na praktycznie wszystkie popularne języki programowania, jak C#, Flash, Java czy Python. Artykuł opiera się na wersji 2.3.0 wspomnianej biblioteki.
Gra 2D w stylu mario (prototyp)
OpenGL 2.1 / GLSL 120 / C++ / Visual studio 2010 EE
Typowa platformówka, biegamy, zbieramy gwiazdki za które zdobywamy punkty, uważamy na przeszkadzajki
Efekt parallax, soft particles.
2D strzelanka z widokiem z góry
OpenGL 2008 ee
Gra w stylu starego Alien Breed z Amigi. Biegamy wybijajac hordy obcych, znieramy klucze wymagane do otwarcia drzwi, apteczki do regeneracji. Trzy rodzaje broni, prosty edytor do budowy plansz.
Gra 2D próba stworzenia gry Bejeweled
OpenGL SDL VS 2010 ee
Zasady gry jak w bejeweled, zbijamy kryształy układając minimum trzy w jednej lini, jako bonus są bomby, niszczenie linii z kryształami, mnożniki przy kombosach
Przygodowa gra 3D
OpenGL SDL OpenGL 2008 ee
Gra zręcznościowa w której sterując młodym archeologiem przemierzamy labirynt w poszukiwaniu skarbów, w trakcie poszukiwań natkniemy się nie tylko na pułapki ale także na mumie, które zostły obudzone gdy wtargnęliśmy do tajemniczej piramidy.
Klon gry Zuma 2D
OpenGL SDL OpenGL 2008 ee
Gra polegajaca na zbijaniu kolorowych kul (minimum 3 obok siebie) poruszajacych sie wzdłuż wyznaczonej ścieżki, tak jak w zumie nie można dopuscić by choć jedna kulka dotarłą do końca ścieżki. W przeciwieństwie do zumy kulki nie są tworzone a wyciagane z poruszajacego siewęża - wyciagniętą kulkę możemy strzelić w inne miejsce.
OpenGL 3.3
W magazynie "Programista" pojawił się mój artykuł "OpenGL 3.3 tworzymy moduł 2D".
Prototyp gry 2d z widokiem z góry
W trakcie pisania gry powstały 23 lekcje (w formie osobnych projektów) - każdy projekt to dodanie kolejnego elementu do gry.
DirectX/HLSL i BulletPhysics